התקנות ופרוייקטים מיוחדים

מנעול חשמלי

מנעול חשמלי מופעל באמצעות מקור חשמל ביתי ודרך שנאי. החשמל משחרר לשונית הנעילה של המנעול ובזכות דחיפת הדלת והשער אפשרית הכניסה.

במקרה של הפסקת חשמל ניתן לשנות את מיקום הלשונית ולהפעיל את המנעול על פי הרצוי. מנעול חשמלי בשילוב משאבה הידראלית יבטיחו הפעלה בטוחה ותקינה של הדלת שלכם.

משאבות הידראוליות

תפקידה של משאבה הידראולית היא לוודא שהדלת תישאר סגורה.  משאבה הידראולית מותקנת על משקוף הדלת או השער. גודל המשאבה נקבע ביחס למשקל הדלת/השער.

התקנה מדויקת תספק הגנה מושלמת, סגירה מוחלטת של הדלת ומניעת כניסה של אנשים לא רצויים. התקנה מקצועית מידי מנעולן מקצועי תבטיח תפקוד מלא של הדלתות.

ליצירת קשר השאירו פרטים או חייגו: 054-7373202

מנעול ג'ואל

מנעול ג'ואל הוא מנעול כספת שמקשה את הפריצה מעבר לדלת. המנעול נשתל בדלת פלדה כתוספת למנעול רב הבריח הקיים.

שילוב של בריחים כפולים לא מאפשר פריצה בקלות, על כן מנעול ג'ואל נבחר כמנעול אידיאלי להגנה מושלמת עבור הבית שלכם. דיוק בהתקנת מנעול ג'ואל יבטיח לכם הגנה שלמה, על כן רק מנעולן מיומן יבצע את משימת ההתקנה.

עינית דיגיטלית

העינית הדיגיטלית מחליפה את העינית הפשוטה הידועה ומאפשרת שדה ראייה רחב. תוכלו להסתתר מאחורי העינית הדיגיטלית משום שאיש מבחוץ לא יצליח לראות אם אתם קרובים לעינית או לא.

העומדים מחוץ לדלת – אף הם לא יוכלו להסתתר ולהתחמק מבעד לעינית בשל שדה הראייה הרחב. צפו בעינית דרך מסך והבטיחו לעצמכם שליטה מלאה על הנכנסים לביתכם.  

פרוייקטים מיוחדים נוספים: