שקופית קודמת
שקופית הבאה

ערב ראש השנה תשע"ז

לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה החלטתי השנה לשתף אותך בכל מה שעבר עלי בשנה האחרונה ואפשר לומר בהחלט שלא מעט זה בזכותך ובעזרתך.

עד לפני כשנה הייתי במקום חדש לגמרי, גדול ומרווח אבל לאחר כשנתיים נוכחתי שזה לא בדיוק המקום שלי.

כמעט שנה אני במקום החדש במרכז העיר מול התחנה המרכזית בעפולה. עוברי אורח שכל כך היו חסרים לי במקומות הקודמים עוברים וחוזרים וקונים, לא היה יוצא לי להכיר אותם אם לא הייתי עובר.

לקוחות אמרו לי שהלכתי לאיבוד במקומות הישנים וכבר לא זוכרים אותי, והם צדקו ולקח לי זמן לעכל ולהפנים שזה נכון ולהבין שזה לטובתי מה שאמרו.

אומנם במקום הקודם השקעתי הרבה בבניית החנות, בניית הדלפק המיוחד והיפה, בתצוגה יפה עם סטנדים ולא מעט כספות (כספות ביתיות, משרדיות וכספות קיר).

במקום הנוכחי אני קוצר את ההצלחות ללא השוואה והכול בזכותך.

חשוב לדעת, שהכספות שלי עומדות בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר ועומדות בדרישות כל חברות הביטוח. הכספות מיוצרות בארץ "כחול לבן".

המקום החדש מאפשר לי לפגוש לקוחות חדשים מהמושבים, הקיבוצים, מפעלים חדשים, המגזר הערבי, המגזר הרוסי והחרדי, חיילים בדרך הביתה  ובדרך חזרה לבסיס, אנשים שעוברים והולכים לאנשהו ונזכרים שצריכים לשכפל מפתח לבית או לרכב, שלט לרכב או לשער, שואלים ומתעניינים וגם קונים כספת כזו או אחרת ומצטרפים לחוג הלקוחות שלי.

סוכני הביטוח שמכירים אותי ועובדים איתי שולחים אלי את הלקוחות שלהם כדי לקבל חוות-דעת מקצועית והתאמה של כספת שתענה על הצרכים שלהם ועל דרישות חברת הביטוח.

שדרגתי עבורך את מכונות החיתוך למפתחות השונים, ואת המחשבים לרכב .

חזרתי מחופשה ומאוד התרגשתי לראות ולשמוע שאנשים ולקוחות "חיכו" רק לי כדי לקבל את השירות המיוחד שלי, ועל כך ברצוני להודות לך ולכולם על האימון שאתם נותנים בי.

תודה מקרב לב ומקווה להמשך עבודה נעימה ופורייה.

שנה טובה ומאושרת,

שנת בריאות,

שנת הגשמה,

שנת הצלחה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן