שקופית קודמת
שקופית הבאה

עבודה ? לא בכל מחיר !!!

באחד הערבים בקיץ עוד בטרם נחשפתי לגמרי לכל מיני מעשים לא כשרים" ומזימות שחורות קיבלתי טלפון רגיל בהחלט בשעות הערב  המאוחרות (זה לא היה שום דבר חריג הרי אני נותן שירות של 24 שעות ).

בצידו השני של הטלפון היה קול של אישה צעירה ששאלה אותי אם אני פורץ לדירות, כמובן שעניתי בחיוב, אותה אישה אמרה לי שאיבדה את המפתח לדירה שנמצאת לא רחוק מביתי וביקשה שאבוא לפרוץ את דלת הפלדה בכניסה הראשית לביתה. לקחתי ממנה את הכתובת המדויקת וכמובן את מספר הנייד ונסעתי לכתובת הנ"ל.

הגברת הצעירה חיכתה לי והראתה לי בדיוק את הדלת. לאחר שהבאתי את הכלים והתחלתי בעבודה אמרה לי האישה שהיא הולכת לעבוד בפיצרייה שנמצאת במרחק הליכה קצר מביתה וכשאני אסיים אביא לה את המפתחות והיא תשלם לי.

הכרתי את הפיצרייה הזאת ונראה לי הכול בסדר.

בדירה השכנה ישבה בחוץ אישה זקנה רוסייה כנראה ומלמלה בצעקות משהו שלא הבנתי ולכן גם לא התייחסתי (להזכיר שזה קיץ ולשבת בחוץ היה נעים).

לאחר כמה דקות הגיעה ניידת משטרה והשוטר ניגש אלי ושאל מה אני עושה, הזדהיתי ומסרתי את הפרטים של מבקשת העבודה ואמרתי לו היכן היא נמצאת וכנראה שהשוטר הכיר אותי הוא עזב אותי וישב בניידת כל זמן העבודה, להזכיר שהשעה הייתה לקראת חצות והשוטר היה שם כדי שלא יקראו לו שוב ושוב.

במשך כל העבודה השכנה הרוסייה לא הפסיקה לצעוק ולעשות תנועות בידיים שאני לא הבנתי ולכן לא ייחסתי שום חשיבות לדבר.

לאחר שפרצתי והחלפתי צילינדר אמרתי לשוטר שסיימתי ואני הולך.

נתתי את המפתחות לאישה מהפיצרייה תמורת הכסף הודיתי לה ונסעתי הביתה.

לאחר כ – 3 שבועות קיבלתי טלפון מחברת עמידר (עמידר חברה ממשלתית להשכרה / מסירה של דירות למעוטי יכולת) לבוא למשרדים שלהם בטבריה לבירור לפני משפט.

נבהלתי וכמובן שנסעתי מייד לברר מה רוצים ממני, ולדאבוני התברר לי שאני מואשם בפריצה לדירה בראשות עמידר.

לאחר שווידאתי שבאמת מדובר בי וזאת לא טעות. קיבלתי את הפרטים של התלונה והתברר לי שהגברת "הנחמדה" שמסתבר בדיעבד שהיא לא נחמדה בכלל, הכינה שיעורי בית ע"י מעקב ובדיקה שהדירה ריקה באותו זמן "ובעזרתי" פלשה  לדירה של עמידר.

בדיעבד גם הצעקות של השכנה הרוסייה התבררו כלא סתם אלא היא רצתה להגיד לי שהדירה לא של הנוכלת.

למזלי הגדול המשטרה הייתה במקום ואישרה את הסיפור שלי, וכך גם לא נגרם לי נזק בהגשת אישום פלילי.

גם עם חברת עמידר נסגר העניין כאי הבנה ותו לא.

המסקנה שלי מהעניין הזה ברורה לגמרי, לבדוק דברים לעומק לפני קבלת עבודה כדי לא להיות מופתעים אחר כך.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן